torsdag 13 juni 2013


Vi blev kära under en filminspelning


För länge sedan, i slutet av 80-talet, producerade jag, och ibland deltog jag i, porrfilmer av typ amatörrulle. När relativt billiga VHS kameror blev tillgängliga var det en genre som svepte över hela världen. Pengarna jag fick var nästan noll, men jag såg till att de kvinnor som deltog fick betalt. Killarna fick ingen materiella belöningar. Jag krävde att alla modeller kontrollerats för HIV. Men det viktigaste kriteriet var att alla inblandade hade kul. Ibland var kameran inte ens påslagen. Det var en kort period, bara ett och ett halvt år, kanske två, men vi gjorde en hel del videor. Jag hörde att de även sålde bra i NY och San Francisco. Så om du är gammal nog har du kanske sett några av dem.
Det här handlar om en video som var mycket speciell, på fler sätt än ett. Vi skulle spela in en video för en privatkund med en tjej som jag inte hade träffat tidigare. Kamera, ljud folket och modellen, låt oss kalla henne Ninnie, kom och det visade sig att kunden inte var intresserad längre. Vad göra nu? Efter en massa prat fram och tillbaka föreslog kameramannen att vi skulle göra en SM video med mig och Ninnie. Han visste att det var något jag gillade. Jag var motvillig även om jag var attraherad av henne, när det gäller BDSM vill jag ha en partner som verkligen vill och som har åtminstone en aning om vad det innebär. Efter att jag hade skisserat vad jag hade i åtanke var Ninnie inte bara villig, hon var ivrig att prova på.
Så jag tog fram mina SM attiraljer, kedjor, rep och piskor hängde från baren jag hade i vardagsrummet. Framför den en plattform med en T-bar. Grundförutsättningen för historien var att Ninnie hade skickats till mig av någon. Vi använde aldrig mer än en videokamera som var igång mer eller mindre kontinuerligt, så att handlingen kunde utvecklas så smidigt och naturligt som möjligt.
Det hela inleddes med mig rökande utsträckt på soffan, Ninnie kom in och sa att hon hade skickats till mig för att lära sig hur det var att vara slavinna. Jag låtsades vara blasé, betraktade henne och sa till henne att klä av sig så fick vi se. När hon gjort som hon blivit tillsagd fick jag visa mina skådespelartalanger genom att fortfarande har ett något blasé uttryck i ansiktet. När hon stod naken framför mig med huvudet nedböjt reste jag mig och gick runt henne, inspekterande hennes kropp. Jag bollade med hennes bröst, drog lätt i hennes bröstvårtor, kände på hennes bara rakade fitta och gav hennes röv ett kraftigt slag innan jag beordrade henne att sätta sig på plattformen.
Jag förklarade att hon hade en sista chans att ångra sig. Om hon stannade skulle hon tillhöra mig helt och hållet de kommande tjugofyra timmar. Jag skulle äga henne till kropp och själ, jag skulle använda henne som jag ansåg lämpligt. Jag förväntade mig total lydnad, Om jag var missnöjd med något skulle hon straffas. Hon kunde också få känna på piskan, rottingen eller något annat av mina redskap bara för att jag kände för det. Om hon vid något tillfälle kände att hon absolut inte kunde klara mer kunde hon använda det säkerhetsord jag gav henne: Nåd, och jag skulle omedelbart upphöra med det jag gjorde. Accepterar hon dessa villkor? “Ja” sa hon med en mjuk röst, nästan en viskning.
OK. Dags för henne att känna vad hon hade gett sig in på. Jag beordrade henne att stå upp under ljuskronan som hängde från taket, satte ett par läderbojor runt hennes handleder, sänkte ljuskronan och häktade loss den från det rep den var fäst vid. Jag satte en kort kedja mellan bojorna och hissade upp Ninnie tills hon nästan stod på tå. Jag gick runt henne, beundrade min nya leksak funderande vad jag skulle göra med henne. Kanske bara rejält med smisk? Slutligen bestämde jag mig för ett ridspö. Jag gick runt henne igen, lätt spöet röra henne lätt på rumpan. Hon ryste till men förblev orörlig. Jag höll henne nära och smekte hennes nakna kropp för att lugna henne och gav henne en kyss på näsan. Men nog med gos. Jag beordrade henne att visa mig baken. Hon vände sig om och jag beundrade den runda röven en stund innan jag gav den ett hårt slag med spöet. Hon lät undslipa ett litet kvidande ljud och hoppade till lite men höll genast fram baken mot mig igen. Det rodnande märket på hennes röv var vackert. Men eftersom jag gillar symmetri gav jag henne en något lägre ner . Än en gång var hennes enda reaktion var ett litet hopp och ett kvidande innan hon åter vände röven mot mig. Jag trodde hon snart skulle använda sitt säkerhetsord eftersom som hon aldrig hade blivit piskad innan. Eftersom jag stod bakom henne kunde jag inte bedöma Ninnies reaktion utifrån hennes ansikte. Jag gav henne fyra rapp till med spöet, varje gång mer kraftfullt, tills hennes skinkor hade ett mönster ungefär som en # av vackra röda svullna märken. Jag vände henne runt mot mig och tog henne i min famn, hennes huvud mot min axel, hennes tårar blötte ned min skjorta.
Och nu inträffade det oväntade och vackra. Jag tog tag i hennes hår och drog hennes huvud bakåt så jag kunde se hennes ansikte. Det var så vackert! Tårdränkt och glad. Vi tittade djupt i varandras ögon en lång stund. Jag vet ännu idag inte hur det gick till, en passionerad kyss och jag visste att jag var kär. Hur länge det pågick är jag inte säker på. Slutligen vi blev avbrutna av kameramannen: “Det här börjar bli för personligt Jag lämnar er ifred..” Vi bröt kyssen, tittade på varandra, log och på samma gång sa vi: “. Nej, vi fortsätter” Jag var på väg att lossa henne när hon sade: ” Snälla, kan jag få fortsätta att vara fängslad så här? Men ett glas vin och en cigarett skulle göra mig outsägligt tacksam” Hur kunde jag neka min vackra slavinna denna ödmjuka begäran? Och jag blev ännu mer förälskad medan jag hjälpte henne till vin och cig.
Efter kort paus fortsatte vi vår session. Kameramannen kände sig fortfarande generad medan han bevittnade vår intensiva och personliga SM-session. Den kulminerade mycket senare med Ninnie återigen stående med bakbundna händer och bundna bröst. Medan kameramannen och jag packade ner ljus, kamera och stativ somnade Ninnie på soffan.
Vi hade några underbara månader tillsammans innan hennes tidigare kärlek, heroin, åter fick henne i sitt våld. I veckor försökte jag hitta henne utan resultat. Realistiskt sett har en heroinist inte överlevt dessa drygt tjugo år
Videon blev senare dömd för olaga våldsskildring. Som en kvinna i juryn sade: “Vi måste förbjuda den! Hon njuter ju!” Men vad är det för fel med att två personer kärleksfullt njuter av sex, låt vara av ett slag som inte praktiseras av alla. Men jag undrar ibland vad den kvinnliga jurymedlem gjorde när hon kom hem. Kanske hennes gubbe fick sitt livs överraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar