torsdag 13 juni 2013


En oväntad trekant



Det var några veckor efter att jag blivit ihop med Ninnie, se tidigare blogginlägg. Hon hängde upp tvätt i mitt vardagsrum när det knackade på dörren. Ninnie var inte det minsta blyg, hon öppnade klädd i bara trosorna. Lyckligtvis var det inte mina föräldrar eller döttrar som knackade på utan en vän, låt oss kalla henne Sue. Hon var i stan och tittade förbi för att fråga om jag ville gå ut och ta en öl. Vi stannade istället hos mig och drack några flaskor vin, det blev ganska sent innan vi bestämde oss för att det var läggdags. Vid det laget hade Sues sista tåg gått så hon sov över. Alla tre sov i samma säng. Jag låg i mitten.

Jag förväntade mig inte att något spännande skulle hända så jag var snart på väg in i Morphei armar. Plötsligt kände jag Sues hand röra sig över mitt bröst och sekunder senare var Ninnies hand längre ner. På nolltid var vi en härva av ben, könsorgan, munnar och diverse andra kroppsdelar. Efter ett tag utkristalliserades det till en triangel av oralsex med skiftande givare och mottagare. Vi var alla lite berusade och trötta och det blev snart en långsam avslappnad mumsfest. Både jag och Sue höll på att somna och våra tungor tappade farten. Då plötsligt skrek Ninnie “För Guds skull Låt mig komma Snälla jag måste annars dör jag !” I den allmänna röran hade jag helt glömt bort att jag sagt till Ninnie den första natten att hon inte fick få orgasm utan mitt tillstånd. “Kom, mina sköna slavinna” sa jag och höll hennes ansikte mellan mina händer och beordrade henne att se mig i ögonen samtidigt som Sue gav henne den efterlängtade orgasmen. Det är något av ett mirakel att titta i ögonen på en kvinna när hon kommer, det går inte att jämföra med något annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar