torsdag 13 juni 2013



# Muffmumsmåndag och varför jag älskar den.


Det upphör aldrig att förvåna mig hur olika de alla är. Smak, lukt, färg, form, storlek på läpparna, strukturen på ut och insidan. Jag har aldrig stött på en muff som inte var helt unik. Och med några få undantag älskade jag dem alla (Dålig personlig hygien kan vara förödande för ett lyckosamt muffmumsande).
Och alla frisyrer! Från vildvuxna buskar till de kala nakna. Varje med sin egen charm. Att vakna upp nästa dag med en påminnelse om natten innan mellan två tänder kan vara en trevlig inspiration för att börja om. Medan en skallig muff gör det lättare att utforska alla vinklar och vrår. Jag älskar att fixa en muffs frisyr. Stilen beror på håret och den kroppsliga bakgrunden, hur det kommer se ut på just den muffen.
Med håret ur vägen vi kommer närmare pudelns kärna. Delningen av havet, eller i detta fall läpparna. (Försvinn Moses med ditt hav och din stav!) Läppar, läppar, på hur många sätt älskar jag dig? Låt mig räkna hur. (Nej låt oss inte, det skulle ta för mycket tid.) Små, nästan dolda och barnsliga. Utvikta som en välkomnande blomma. Tunna och långa eller tjocka och långa. Som en BDSM aficionado måste jag erkänna att jag har en förkärlek för lite större läppar. Nipple Clamps kan användas på mer än ett sätt.
Och gudinnornas nektar! Ibland flödar den som vatten från en mossomgärdad skogskälla. Ibland långsamt flytande som om mättat med honung.
Då hittar tungan pärlan, låren kläms åt runt mitt huvud. Hennes jämmer och skrik.
Ett par fingrar trycker på den speciella punkten och hon kan ge mig ännu mer av den gudomliga nektaren.
Gudinna! Jag har blivit ganska upphetsad. Jag tror att jag ska sluta här.
#muffmunchmonday var en tag på twitter som skapades av den fantastiska LizzY the LezzY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar