torsdag 13 juni 2013



Jag är din Mistress



Jag är din Mistress
Inte din gudinna
Jag hävdar mina rättigheter
Min rätt att gråta
Min rätt att ha fel
Min rätt att misslyckas
Jag är din Mistress
Inte din gudinna
Jag är en människa
En människa som ibland behöver ömhet
En människa som ibland behöver en mjuk kyss
En människa som ibland behöver ditt leende
Jag är din Mistress
Inte din gudinna
Jag är en människa
Det är hela min varelse som gör att jag är jag
Det är hela min varelse som är din Mistress
Det är hela min varelse som vill ha dig
Jag är din Mistress
Inte din gudinna
Det är därför du är vid mina fötter
Det är därför du tjänar mig
Det är därför du älskar mig

Den här dikten läser jag i en film, Leather Pleasure. Fyra minuter lång med mig i bild hela tiden. Den finns inte på nätet ännu eftersom den först skall visas på flera festivaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar